BBeuty. Používa službu Blogger.

Klasický štetec, hubka, oválny štetec?

Tak čo baby? Čím si aplikujete mejkap vy? Ruky sú prvá možnosť, no poznám už veľmi málo dievčat ktoré používajú na nanášanie mejkapu ruky a je to trend, ktorý už dávno asi nie je trendom. Aspoň za mňa. Ja ruky používam iba ak idem aplikovať nejaký tónovací krém, CC krém, BB krém a takzvané krémiky. Zvyšné produkty ( a tých je fakt veľa) aplikujem už aplikátormi. Vyskúšala som všetko. Od klasických štetcov z DM drogérie, cez štetce z Aliexpressu, cez hubky na mejkap vážne asi všetko čím sa dá mejkap aplikovať. Mojou láskou už posledný polrok (konkrétnejšie od doby kedy som vyhrala svoj prvý oválny štetec) v súťaži so speváčkou RONIE používam iba tie. Musím sa poďakovať tejto úžasnej babe za to, že vďaka nej som objavila tieto skvelé hračky na ktoré nedám odvtedy dopustiť. Môj prvý oválny štetec bol teda od nej a bol značky STAY UNIQUE, ten štetec som používala pravidelne na dennej báze na mejkap a dostala som z neho maximum. Až do zničenia, doslovne, kedy sa mi zlomila rúčka na štetci a ja som bola zúfala, no to ma neodradilo a používala som zlomený štetec lebo som sa toho štetca nemohla ani nechcela vzdať. 
Pred pár dňami som objavila novú značku, BALI DREAM JEWERLY, ktorá je zameraná predovšetkým na šperky ale taktiež tvorí aj tieto oválne štetce, ktoré môžete nájsť v TETA drogériách. Na ich stránke som si všimla súťaž o tieto štetce a bez váhania som sa zapojila o sadu krásnych piatich oválnych štetcov. Vďaka komunikácii s nimi mi poslali ako bloggerke tieto štetce aj mimo súťaže a ja som vtedy keď s veľkou radosťou spoluprácu odsúhlasili začala skákať až k povale. Štetce boli krásne a precízne zabalené v krabici v ružovom baliacom papieri, následne v krabičke kde už boli samotné štetce. Taká malá matrioška, ale aspoň istota, že sa pri preprave nijako nepoškodia. Rozbalila som ich všetky povyberala, dezinfikovala, samozrejme nie preto, žeby to bolo nutné ale nikdy nevieme čo sa s nimi dialo pred tým ako sa dostali k nám a v podstate je to rituál, ktorý vykonávam stále, keď si kúpim nové štetce. Vyčistila som jemne antibakteriálnym mydlom a teplou, nie horúcou vodou a dala vyschnúť na slniečku. Hneď ako vyschli som ich išla použiť. Použila som najprv väčšie štetce na mejkap a korektor a tak som vyskúšala tie menšie na nanášanie tieňov na oči a na bronzér. Na počudovanie, že som sa bála pracovať s tieňmi a zároveň s týmito štetcami, dopadlo to veľmi dobre a look ktorý som pomocou nich vytvorila môžte vidieť v článku Nalaď sa na ružovú ... Za mňa 200% spokojnosť s dodaním, prístupom a kvalitou! Odporúčam tieto štetce absolútne každému.