BBeuty. Používa službu Blogger.

Pomoc pre vaše vlasy ?YESorNOT?

Ahojte krásky. Všetky vieme, že našou korunou krásy sú vlasy a či už máme vlasy dlhé alebo krátke stále sa musíme o ne starať aby vyzerali žensky, zdravo, sviežo a prirodzene aj keď ich máme farbené alebo často žehlené a podobne. Napríklad ja mám s vlasmi problém taký, že mi vypadávajú a to dosť takže som si pre Vás pripravila článok s produktami, ktoré mojim vlasom posledný mesiac značne pomohli a s produktami, ktoré môžem každému viac/menej odporučiť. Kedže ja som typ človeka ktorý je často unavený a je v strese vlasy mi vypadávajú celkom dosť na to, že mám 17 rokov. Dlho som hľadala niečo, čo by im aspoň trošku pomohlo a našla som tieto tri produkty. Ako u mňa obstáli po mesačnom testovaní sa dozviete v článku ♥

I.  PLANTUR 21 Nutri-kofeínový šampón 

- tento šampón je pre mňa zázrak vo fľaštičke. Vlasy krásne vyčistí, zjemní, dodá im lesk a krásnu vôňu. Neobsahuje silikóny, tým pádom vlasy vôbec nezaťaží a keďže obsahuje látky ako zinok či horčík vlasom sa po jeho použití chce viac do života sú plné energie a cítiť z vlasov zdravie. Čo sa môjho vypadávania vlasov týka, neprestalo to úplne ale vlasy mi odkedy používam tento šampón vypadávajú oveľa menej. Produkt nájdete TU


II. Kondicionér

- nájdete TU. Kondicionér by mal viac napomôcť k účinkom šampónu pri umývaní vlasov. Mne sa to tak bohužiaľ nezdalo, pretože narozdiel od šampónu kondicionér sa rýchlo míňal a vlasy mi mastil, takže som zvykla používať iba šampón samotný bez kondicionéru .
Ale keďže kozmetika je individuálna záležitosť a každý z nás máme iný vlas, možno vy sa s týmto produktom skamarátite viac.


III. Elixír

- ja a elixír sme neodlúčiteľná dvojka odkedy mi prišiel. Krásne vonia a je to taká ochrana vo forme tonika proti predčasnému vypadávaniu vlasov. Používam ho každý deň tak, že ho vmasírujem pozdĺž vlasov a nechám celý deň pôsobiť. Takže baby, ak máte vlasy ktoré vám už teraz vypadávajú toto je produkt ktorý z týchto troch odporúčam všetkými desiatimi. Nájdete ho TU