BBeuty. Používa službu Blogger.

VYTVOR SI VLASTNÉ TRIČKO ♥

Ahojte dámy, páni, zaľúbenci, babky, dedkovia, muži, tety, strýkovia! Vítam Vás všetkých pri tomto novom článku v ktorom je inšpirácia pre každého. Kreativite sa medze nekladú ani v staršom ani mladšom veku a originálne darčeky sú omnoho výnimočnejšie ako tie klasické. Každý si viac bude ceniť ak od vás dostane niečo čo spája vás dvoch ako niečo čo po týždni zahodí do koša, alebo čo nevyužije. A na pomoc nám o vytvorenie takýchto darčekov tu máme stránky ako je aj táto https://kreativator.eu/sk/ na ktorej si môžte vytvoriť vlastné originálne darčeky od tričiek cez vankúše až po magnetky. Môžete naň dať vlastný motív alebo motív z ich ponuky. Túto stránku vám odporúčam najmä preto, že sama som mala s ňou aj negatívnu aj pozitívnu skúsenosť... Ako to všetko prebiehalo sa dozviete v následujúcich riadkoch.
Pred pár dňami som narazila vďaka jednej youtuberke na túto stránku, videla som, že spolupracujú z blogerkami preto som neváhala a oslovila ich. Komunikácia s nimi bola veľmi rýchla a jednoduchá keďže koľkokrát som otvorila ich stránku, stále boli ONLINE a k dispozícii svojim zákazníkom. Boli veľmi ústretoví a vďační za to, že som ich oslovila a so spoluprácou súhlasili. Mohla som si navrhnúť tričko, podľa svojich predstáv a ja som neváhala a urobila si svoje originálne bloggerské tričko. Vybrala som si fuschiovú farbu, veľkosť XS, na ruke nápis s hashtagom bloggerofbeauty, zo zadu motív 01 PRINCEZNÁ keďže, blogovaniu sa venujem len krátko a spredu nápis: Žena s ambíciami a úsmevom @biankaworld - čo je vlastne aj môj instagram. Tričko mi došlo po objednaní hneď na druhý deň, ale v ten deň som im aj hneď písala, že som si na tričku všimla malú dierku. Dierku som im sfotila a oni bez poznámok okolo toho mi milo a ústretovo do pár dní poslali nové tričko. Nové tričko bolo síce vo svetlejšej farbe ako to predošlé, ale to mi vôbec nevadilo nakoľko to bol ústretový čin, ktorý nemuseli spraviť. Takže čo sa zhodnotenia obchodu týka, komunikácia s nimi je perfektná rovnako ako ich prístup, zo všetkým vám radi pomôžu a zodpovedajú všetky vaše otázky, dotazy a vyriešia vaše problémy. Doručovacia doba je NO.1 keďže tovar pokiaľ je na sklade máte od objednania doma hneď na druhý deň. Kvalita materiálov trička u oboch bola skvelá aj u toho s dierkou aj u toho novšieho svetlejšieho variantu. Takže nemusíte sa báť, že kúpite niečo nepohodlné. Teda, aspoň v mojom prípade to tak nebolo. Ako blogerka sa týmto článkom zaručujem za ich skvelý prístup a za to, že kúpu ľutovať budete minimálne a budete maximálne spokojní. Takže dámy a páni, slečny a chlapci ak neviete čo najbližšie dni k sviatku kúpiť vašim blízkym určite sa pozrite sem ♥ 

Na záver pár fotiek ♥♥♥
P.S žuvačky, ktoré prikladajú ku objednávkam sú výborné a mohli by dávať viac ako jednu (smiech)